Pon. - Pt. 9.00 - 18.00     Sob. 10.00 - 13.00

Zgoda na przetwarzanie danych


Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez ANEKS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, w celach marketingowych polegających na kontaktowaniu się celem przedstawienia lub przesłania oferty. Przetwarzanie danych nastąpi do czasu wycofania przeze mnie zgody.

 Informujemy, że Państwa zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie przez wysłanie wiadomości e-mail na adres rodo@aneks.poznan.pl spod adresu, którego zgoda dotyczy lub poprzez kontakt pod numerem tel. 618483510. Wszelkie dodatkowe informacje zawarte zostały w załączonej Klauzuli informacyjnej. 

Akcetpuję warunki

Dziękujemy za wyrażenie zgody na otrzymywanie informacji handlowej z Hurtowni Stomatologicznej Aneks. 



Klauzula informacyjna


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, iż:

1.    Administratorem Państwa danych osobowych jest ANEKS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, ul.Teofila Mateckiego 16, 60-689 Poznań, KRS: 0000044537, NIP  7810041365, Regon: 001344919, Tel. 601570940 e-mail: rodo@aneks.poznan.pl;

2.    Inspektorem ochrony danych osobowych w Spółce jest Pan  Jakub Muller-Judenau  - e-mail: sekretariat@jmjkancelaria.pl;

3.    Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu  przedstawiania i przesyłania ofert handlowych na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. na podstawie zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów. W tym przypadku na kontaktowanie się z Państwem i przesyłanie ofert handlowych.

4.     Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być podmioty współpracujące z nami w zakresie usług IT, księgowości, obsługi prawnej, obsługi szkoleń. Odbiorcami mogą być także podmioty świadczące usługi kurierskie lub operator pocztowy. Państwa dane mogą być zapisane na serwerze, który fizycznie znajduje się poza obszarem UE i EOG, w szczególności w Stanach Zjednoczonych.

5.     Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.

6.     Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne w celu otrzymywania bieżących ofert oraz zaproszeń do uczestnictwa w szkoleniach.

7.     Państwa dane osobowe będą przechowywane do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych lub do utraty przydatności.

8.     Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania, skutkiem czego będzie przygotowanie lepiej dopasowanej oferty.

9.     Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Państwa narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Informacje o sposobie składania skargi dostępne są na stronie internetowej organu nadzorczego.

Masz pytanie? Skontaktuj się z nami:

Share by: